czwartek, 21 lipca 2011

Loft 37 - buty na życzenie

O tych butach już wspominałam opisując Need For Street 3. Wtedy bardzo spodobał mi się pomysł na którym opiera się Loft 37, wykonanie tych butów, a także kolory i rodzaje skór z których mogą być uszyte Twoje buty. Pisałam wtedy, że jak tylko ustalę kolorystykę wybranego modelu Love, to je zamówię. Najpierw udałam sie do sklepu Secret Life (of things), gdzie wszystkie modele można przymierzyć i kupić. Jeśli wolisz mieć but w wybranej przez Ciebie kolorystyce, na a miejscu możesz wybrać rodzaj i kolor skór oraz zamówić buty. Korzystając z tej możliwości wybrałam skóry i zamówiłam :)

Dzisiaj odebrałam pierwszą parę sygnowaną Loft 37. Buty są bardzo wygodne i dobrze wyprofilowane. Dodatkowym plusem modelu Love jest opcja dodatkowa - pasek przytrzymujący stopę (sprawdza się idealnie w przypadku szczupłej stopy). Minusem jest pudełko. Co prawda wpisuje się w eko-trend (jest wykonane z brązowego kartonu), ale ma bardzo niepraktyczne zamknięcie. Wystarczy niewielka zmiana (której dokonałam przy użyciu nożyczek) i pudełko jest łatwiejsze w użytkowaniu (to istotne jeśli przechowujesz buty w pudełkach).



Przy odbieraniu modelu Love, zamówiłam popielato-granatowe Mini. Już teraz nie mogę się na nie doczekać! :)

2 komentarze:

  1. Ładne buty. Kojarzą się z morzem i wakacjami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne buty

    OdpowiedzUsuń